۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۰۶

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

اقبال مددجویان برای اشتغال در کارخانه ها ضعیف است

اقبال مددجویان برای اشتغال در کارخانه ها ضعیف است

سوادکوه- مدیرکل کمیته امداد مازندران استقبال خانواده ها و مددجویان تحت پوشش را برای اشتغال در کارگاه ها و کارخانه های صنعتی استان ضعیف ذکر کرد.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه در گفتگو با خبرنگار مهر توانمندسازی خانواده‌ها را سیاست راهبردی کمیته امداد بیان کرد و گفت: وام اشتغال به جوانان و خانواده‌های تحت حمایت و ۳۰ درصد خانواده‌های غیرتحت حمایت پرداخت می‌شود.

وی افزود: برخی از کارخانه و شرکت‌ها نیز در حوزه کارفرمایی نیروهایی را تقاضا می‌کنند و افرادی به این مراکز معرفی می‌شوند ولی متأسفانه استقبال خانواده‌ها تاحدودی ضعیف است.

وی با اشاره به اینکه کشتارگاهی در سوادکوه به ۱۰۰ کارگر زن نیازمند است، افزود: در استان ۸۳ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و امروز شرکت‌های آمادگی جذب مددجویان را دارا هستند.

حجت الاسلام عالیشاه پرداخت مشوق‌هایی نیز پرداخت تسهیلات و پرداخت دو سال بیمه کارجویان را از جمله حمایت‌ها از شرکت‌ها و کارگاه‌ها بیان کرد و گفت: خانواده‌ها باید به سمت توانمندسازی و اشتغال پیش روند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران از خانواده‌ها خواست تا برای ثبت نام و اشتغال در شرکت‌ها و کارخانجات به واحدهای کمیته امداد در شهرستان‌ها واستان مراجعه کنند.

کد خبر 5343136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha